Objednané zboží expedujeme v nejkratším možném termínu dle dostupnosti produktů a provozních možní, obvykle do 24 hodin od potvrzení objednávky. Doručení zásilky přepravcem trvá obvykle 1 až 2 pracovní dny, u nadrozměrné přepravy nejvýše 4 pracovní dny, dle vytížení přepravce. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší.

O expedici zboží Vás budeme informovat pomocí e-mailu na zadanou e-mailovou adresu. Při převzetí zásilky prosím dbejte na neporušenost obalu a stav zboží. V případě poškozeného obalu sepište s dopravcem výhrady ke stavu zásilky a máte právo takovou zásilku odmítnout. Po převzetí si zkontrolujte stav doručeného zboží, reklamace poškození zboží je nutno hlásit prostřednictvím e-mailu ihned, nejpozději do 24 hodin od doručení, na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel. Více upravuje reklamační řád

Způsoby doručení

Uvedené ceny jsou za jeden balík vč. DPH.

   Osobní odběr

zdarma  

   Česká pošta - Balík do ruky Česká pošta - Balík do ruky

od 119,- Kč*  

   Česká pošta - Balík na poštu Česká pošta - Balík na poštu

119,- Kč    

   Česká pošta - Balík do balíkovny Česká pošta - balík do balíkovny

79,- Kč    

  WE|DO - kurýrní služba ČR   

119,- Kč    

   Nadrozměrná přeprava ČR Nadrozměrná přeprava ČR

od 100,- Kč*  

* výše ceny se odvíjí od velikosti a hmotnosti kupovaného zboží. U zboží, které nejsme schopni doručit za uvedenou cenu, bude cena dopravy stanovena v nákupním košíku.

Osobní odběr je nabízen v případě, že dotčený sklad pro zvolené zboží tuto možnost vyzvednutí umožňuje.

Způsoby platby

   Dobírka

od 40,- Kč*  

   Hotově při osobním odběru

zdarma  

   Předem na účet - bankovní převod

zdarma  

   Platební kartou (online)

zdarma  

* výše ceny dobírky se odvíjí od zvoleného způsobu doručení. V ojedinělých případech se může měnit.

Doprava zdarma

Hledejte tuto ikonku Doprava zdarma . Takto označené zboží Vám doručíme zdarma až k Vám domů.

Po vložení zboží do košíku ihned vidíte kolik zbývá do dopravy zdarma pomocí informační lišty. 

Výše nákupu pro dopravu zdarma se mění podle probíhajících sezónních promo akcích na vybrané zboží.

V případě, že se informace o dopravě zdarma nezobrazuje, není možno zvolené zboží doručit s dopravou zdarma. Většinou je to způsobeno velkou hmotností, objemem nebo nutností speciálního zacházení.

Doručení v konkrétní den?

Jednoduše nám do poznámky při odesílání objednávky napište, který den Vám vyhovuje pro doručení zboží. My uděláme vše pro to, aby bylo zboží odesláno tak, aby bylo v požadovaný doručováno přepravcem. 

Reklamace nebo vrácení zboží?

V případě reklamace nebo vrácení zboží nás prosím předem kontaktujte pomocí e-mailu na adresu eshop(@)zahradavpohode.cz. Následně Vám sdělíme jaký nejlepší další postup a kam případně zboží zaslat, protože spravujeme více skladů pro různé zboží.